sobota, 1 listopada 2008

Idźmy podensić

Ludzie czasami pytają mnie dlaczego nie chodzę do klubów. Nie widzę w tym frajdy. Próbowałem i nie podoba mi się. szczególnie ze większość z nich wygląda tak. Poza tym nie lubię patrzeć na laski szukające sponsorów. Ani na laski które szmacą się bez powodu. No i oczywiście kolesie którzy przyszli tam szukać dymu. Albo się naćpać. Albo skorzystać ze szmacących się lasek. Mijając fakt ze nie lubię płacić X złotych żeby wejść do klubu i móc zapłacić kolejne X złotych za rozwodnione piwo\drinki kiedy mogę iść do pubu z parkietem, ominąć wyżej wymienione "przyjemności", wypić normalnego drinka\browara i nawet, od czasu do czasu, podensić.

.........................................................................................................

Skoro już ruszyłem temat muzyki to ten kawałek od dłuższego czasu chodzi mi po głowie.


Brak komentarzy: